Praktyczne informacje o wycieczkach

1. Wybierz wycieczkę z harmonogramu

Aktualny harmonogram wycieczek.

2. Zarezerwuj wycieczkę

Jeśli planujesz wycieczkę wcześniej – zrób rezerwację:
system online: Wycieczki ONLINE (poza sezonem nie wszystkie wycieczki są dostępne online)
w biurze (lokalizacja, godziny otwarcia, mapa dojazdu)
mailowo: biuro@szewczyktravel.pl
(prosimy podać wybraną wycieczkę, datę, liczbę osób oraz telefon kontaktowy)
telefonicznie: 664 909 516

Rezerwacja ważna jest (do tego czasu musi być opłacona – gdyby był problem wyrobić się z czasem prosimy o kontakt):
– wycieczki całodniowe i poranne – do dnia przed, do godz. 15:00
– wycieczki popołudniowe – w dniu wyjazdu do godz. 11:00

3. Zamówienie wycieczki

Zamówienie wycieczki jest równoznaczne z uregulowaniem należności za wycieczkę, można to zrobić:
w biurach SzewczykTravel (lokalizacja, godziny otwarcia, mapa dojazdu)
– w sezonie letnim można opłacić wycieczki w systemie online.
– jeśli zamawiasz wycieczkę kilka dni przed datą wyjazdu, można opłacić wycieczkę przelewem, prosimy o kontakt.

4. Miejsce wyjazdu na wycieczki

kliknij aby powiększyć

Przed wyjazdem spotykamy się 10 minut przed godziną odjazdu (prosimy o punktualność) na “ryneczku” w Szczawnicy, na rogu ulicy Zdrojowej, Głównej i Szalaya – przy charakterystycznej wiewiórce zrobionej z roślin.

Będzie tam na państwa czekał pracownik biura/przewodnik, sprawdzimy czy wszyscy są, podjedzie autokar i zaczynamy wycieczkę 🙂

Wyjazdy na wycieczki z Krościenka, Grywałdu, Krośnicy, Czorsztyna, Sromowiec Wyżnych, Niedzicy

– można wybrać miejsce wsiadania w systemie zakupu biletów online. W innym przypadku konieczne jest ustalenie miejsca wsiadania z biurem, telefonicznie, mailowo lub osobiście w biurze.

Lista przystanków:

5. Pozostałe informacje

Wszystkie informacje do przeczytania tutaj: regulamin świadczenia usług